Tuesday, August 25, 2009

talking like shit!

dear diary,

hush..panas nye hati neh.. slama aku idup tak penah wat status pelik2 kt ym.. ari status aku ialah "jgn kaco klu xnk kene maki" tapi bkn aku nak maki sape2 pun sebenarnye. saje je. sbb aku geram dgn ayah aku. ak habis2 membebel. itu la rutin die kalau nampak muke aku ni kt umah. tp kalau tak nmpak aku pun die bising gak.

oklah itu saje.*

nak tido sok keje lg.

fuck fuck fuck!!













~maafkan~


cinta memang bisa berubah
bila kasih bertukar benci
cinta memang mengayikkan
bisa menyakitkan bila percaya itu hilang

kau sakitkan aku
kau duakan aku
aku diperlakukan
semahu mu..

maafkan bila diriku tak jatuh cinta lagi padamu
maafkan bila diriku mulai menjauh jauh dari mu

selama ini ku banyak bersabar
tapi akhirnya aku tak tahan
walaupun kau didekatku
tapi tak bisa ku baca hati mu

kau sakitkan aku
kau duakan aku
aku diperlakukan semahu mu

maafkan bila diri ku tak jatuh cinta lagi padamu
maafkan bila diri ku mulai menjauh jauh dari mu

kau ku tinggalkan
kau ku tinggalkan

No comments:

Post a Comment