Friday, August 21, 2009

cerita cerita cerita

dear diary,

hari ni aku rasa amatlah poyo..
dah kul bape ni?? esk nk sahur kak.. mampos la xbgun esk~ mujur tak keje.
ape sman kate smlm betol. bukak minda aku ni, patutnye aku enjoy & happy dgn life aku ni. walopun sux giler.. sounds like shit kan?? babi betowl ar...

ape yg aku xpatut pikir yang aku bodo gi pikir watpe? takde bodoh & bebal namanya.
pasal ros?
urm..aku kesian gak tp aku ley watpe? klu die tau ni mesti die kate "kejam nye membe" urm.. nak wat mcmne

cerita idup aku mcm cerita dongeng. kadang2 org dgr crita aku ni. kadang2 org kata eh! mcm penah dgr je,, xpun.. "o0o.. tau tau.." tau ape? tauhu*? kweng3. cerita aku ni cerita derita aku dgn derita hati aku. cerita aku cerita hati yg org sakiti dan wat tak endah tu.. cerita aku cerita org hipokrit yg ada kt sekeliling aku.cerita aku yang diorg ceritakan.cerita cerita tentang cerita aku. itu la cerita aku sbenarnya..

bape byk cerita da...

penat la aku nak fikir* kali ni keputusan aku muktamad! aku takkan berganjak lagi.
1-aku akan pegi bangi gak dok dgn cik lina klu dpt kje kt mpob
2-aku akan smbung study kt klmu klu aku dpt twaran keje dlm bln 12 ni.
3-aku akan stay keje kt kilang ni smpai aku dpt twaran keje kt mpob tu.

done!!!

itu matlamat aku skrg..walau ape pun aku msti bersabar dlm masa 3 bln ni. aku nak bila diri aku balik. aku nak hidup balik. aku mau dilahirkan sebagai aku balik. sudah!! org lain jgn kacau aku. jgn tolak aku lagi. jgn tindas aku!

sabar dgn leader mulut cam puki. si hamidah < eh dekat pulak dgn name aku tu. gampang tul.. tak mende ar.. die baik dgn aku.. cume mulut je cam puki skit.. huhuh.. sian ka.. aku nak benti skg pun syg kt membe2 aku,,
especially, k.teha, rosz, mop bada.. hahaa.. xpun kt abg technician tu.. nme die faisal la:-" who cares??? abg chipsmore.. kadang ade kadang xde..

sy suka wat soldering (walaupun xsuke:) sntiasa wat muka manis & katekan suke gak)
fak off!!!!

eh esok pose la.. leh la aku turun berat lg pasni. control makan, control gigi. control belanja. boros sgt eh..wtf

currently mood: happy no jiwang2..

soalan cepu mas: nape AP lame xcontact aku?? dah mati ka dia?? aku pedulik pa..

skg ni da mls nk pk pasal lelaki. kalau ade ade la. klu takde pun xpe. kau nak cari aku la. kau taknak boleh blah,. xde aku terhegeh2 nak kejar ko. pegi la mampus!

sekian:)



best lagu ni. aku betol2 menghayati lirik nya..
tp mane nk cari lagu ni.. nk dload pun xtau kt mana.. adess


dan akhir skali dialog aku dengan betina sundal dr facebook yg bajet aku nak sgt kt laki die..
tah sape2 la.. laki die pun aku tak kenal!

erissa yang : how u know kamarul? ur bf ker? u taktau ker dia dah kawin!!!

me : haha..bf..?? no la.. kwn jer.. knl dr room xpenah pm2 pun.. why? ur hubby ke?

erissa yang : know his wife u should know how his wife really sacrifice and suffer for him and you just like other girls so bitchy try to ruin everything dah tahu laki org masih sibuk nak gatai2 sekali wife dia cursed you all baru padan muka..in the future it will be ur judgement day..

me: helow macik..what do u mean by "dah tahu laki org masih sibuk nk gatai2?" mcm la kt facebook ni ade tulis @ cop yg die tu kali org ke bkn.. so how?? xkn stiap kali nk approve frens i kene tnye.." ini laki org ke bkn?" helooo... i xkacau sape2 k.. die yg add i as his friend on facebook ni??? takkan itupun salah ?? i just approve jer.. bkn i goda2 die ke.. kacau2 die ke? i bkn penah jmpe die pun.. msg kt facebook pun tak penah..just CYBER FRIEND.. mcm yg lain2 jugak.. ish.. i pun xtau la kalau mcmtu pun salah.. sedangkn i xknl die pun.. wife die nk cursed i??? ape alasan die?? helow macik.. len kali msg pakai otak la~ jgn suke suki nk tuduh org bkn2..~ who r u to judge me??

n last aku bubuh die terus xjawab2 da.. pukimak nye betina.. haram jadah.. lu pk wa ni nak sgt kt laki lu..

moral value: lu pk la sndirik!

No comments:

Post a Comment