Friday, August 14, 2009

awan mendung berarak lagi

dear diary,

hari ni genap la usia aku 20thn 8hari, spatutnya usia sebegini aku dah boleh buat keputusan aku sendiri, boleh pilih itu dan pilih ini, boleh beza mana putih mana hitam, boleh jadi apa yang spatutnya aku nak jadi, boleh capai setiap cita-cita aku yang pernah aku gambarkan satu ketika dulu..
tapi..
aku masih samar, masih kabur dek kabus tebal yang menyelubungi hidup aku.
entah kenapa? aku pun tak pasti.

mungkin tiada sokongan & bimbingan moral untuk aku teguh menapak lagi..
aku seakan-akan tak nampak lorong yang harus aku lalui, jalan yang pasti tak silap lagi..

kenapa aku begini??

aku teramat la bosan dgn kehidupan aku skrg..
aku tau aku hipokrit dengan orang sekeliling aku..

bukan sengaja aku nak bermain dengan kata2 aku..
tapi sebab diorg la aku jd mcmni..

sana sayang sini sayang.. everytime org tanye..
"single 4ever"

cisss... fak off tu semua..
mmg aku tipu diorg.. sbb aku tak suka mengaku yang aku ni bercinta dgn si polan @ si anu..

jiwa aku kosong..
lelaki yang aku kenal semua tak berguna langsung

aku benci mereka mereka dan mereka

aku tak tahu mana yang harus aku percaya & tidak..

5-8-09 besday huzai.. aku masih tak kenal die wlaupun aku da hampir setahun dgn dia..
dlu2 aku yang mntk clash.. sbb aku xfhm apa erti cinta tu?? penting sgt ke??
plg aku takut bile die nk bwak aku jmpe fmly die..
*sorry.. aku tak nak serius..
date aku cple 2-10-**

bkn aku tak syg die.. aku syg.. tp aku boring dgn die..
maybe aku da knl die sbg kwn dlu.. so still anggap die kwn jugak..

lepas tu dgn AP plak.. yang ni membe chat aku zaman skolah dulu..
mamat ni da lame aku usha.. tp sengal sgt die ni mase dlu jual mhal..
skg tibe2 lak trsalah no.. terdail no aku..
3 ari call tnpa henti smpai bil die abis limit smata2 call aku
*konon2 nk tawan hati aku la..
date aku cple 1-6-**

but, he doesn't know that someone tgh tggu aku..
adesh..

hampir2 kantoi mase tu..
when aku go out dgn lias.. membe chatting yg duk dkt umh aku..
but.. so pity.. awek die kne h1n1..
hahahaha.. then die kate
"padan muka awk la"
* no no.. xleh.. die ni ramai sgt awek..
kang ramai b1n1 lak..
mampus den..


so diary.. aku penat sgt baru balik keje..
aku pk kan lame aku xtgk ko..
so aku wat la sket essay utk ko..
real life yang aku tak penah bukak mulut nak cite kat sape2..

sbb aku blm knl diri aku sapa..




sorry la my mr. M.U ..
sy blm tentu pilih awk la..

tp muka awk mase ni same sgt dgn technician kt tmpt keje sy tu..

bkn nak same kn.. tp mmg same..
td die pandang2 sy..
malu sy tau.. hampir2 nk jatuh tangga..

sy tau die tak pandang org mcm sy ni..
tp sy sronok pndang die..

lg sronok bile pandang kete die =)

No comments:

Post a Comment