Monday, August 24, 2009

good girls gonna bad??

dear diary,

tol ke tittle tu?? mcm aku penah dgr kt mane2 ar.. whtever! hari demi hari, masa demi masa, owh.. dah 3 hari puasa yea. urm.. acctly aku tak ready lg nk berhenti kerja.

nice to meet u! diary.. i kan.. ade kwn baru skg ni. (ces..poyo jer) erm..name die amir hamzah.. org nye ok la.. erm,tggl 1 tmn lak dgn aku?? wtf!! but seriously aku mmg tak ready nk jmpe die. bkn pe takut pisang bebuah berkali2* opss..

takpe.. still bole kwn dgn die.. kawan ke?? borak smpai ke pagi? then habis kredit smata2 kt dia jer.. tp dia pun sama gak.
mcm da lame knl. acctly die 2 senior ak maybe mase skool sabs dlu.. dah2! abaikn.

but, ada somethin special la dgn die ni. peramah & xla sengal mcm gaye nak ayat2 gitu. quite ok la..
tapi bkn la aku kate takde buruknye. age 24? erm.. ada apa dgn umur? aku tak kesah umur berapa. even die laki org pun, asalkn die memahami.

sedih plak bile dgr my mum cite pasal makcik zie.

"makan anak" ape tu?? itu la xpaham.. tp kesian kt makcik zie.. laki die jahat sgt.. pangai stock binatang je. yup.. sbb laki die cuba nak "makan" anak2 kandung sndiri..

bangsat tol lelaki tu. nasib bapak aku baik.

kesian kt die dgn anak2.. mujur skrg ni dah becerai.. n hope life die better la skg ni..walaupun bermadu.
ish.. susahnye lelaki kuar sex* ni.

hari ni aku nak cuba siapkan jahitan manik kat baju gadis toyol itew.. tapi blm berjaya lg la.. tgk la esok maybe siap.. boleh la gadis toyol merasa pakai baju bermanik ala2 artis gitew..! kahkahkah..

ok la.. smpai sini jer k diary.. jap lagi my prince nk call lg! da.. jgn mareh:"> sape price?? mane de.. aku tipu jer ar..

like i always said!! " i'm single la u" !!

nyah.. plz la k..

No comments:

Post a Comment