Wednesday, August 19, 2009

suprisingly


dear diary..



hari ni aku tak sabar2 sgt nak on9.
seakan-akan ditiup semangat baru..

tapi..
lepas aku on9..
ternyata boring*
mcm hari2 selalu aku on9..

td kat tmpt keja.. sebok cite kt ros pasal mr.Z

hari slasa lepas.. on9 smpai kul 2 pagi..
baru nk tido..
tibe2 mr.Z pm..
cuak giler. gi lepak room kedah:1

mmg aku nk lupekan die.. tp susah..
TUHAN saje tahu betapa aku menyayangi dia..

tp die?

mr.Z klon ni seakan2 tau & seakan2 sama..
walaupun aku cuma dpt tgk gmbar sbelah mata nya sahaja..
tp cukup buat aku lega..

rs bahagia sgt..

sbb die mmg IRAS dgn mr.Z aku..

walaupun =(
aku pm dgn die cume sekejap*
betul.. tak smpai 1 minit.. then aku kne sign out sbb dah letih sgt2
tp mujur smpt add die..
tergamam sgt2 tgk mate tu...

tp hairan ..
nape mr.Z tak penah bls pm aku??
tak pernah sekali pon..
nak kate die idle.. tp status idle tak ade..
aku hairan..
setiap kali aku pm mr.Z xpenah yg balas??

atau maybe die mmg btul2 mr.Z..
takdir dah pertemukan kami kembali atau mcmne??

sejak die pergi tinggalkan aku..
aku masih xdpt lupakan die..

cuma mr.Z tiap2 hari aku igt..
tp aku tau.. die lgsung tak igt aku..

lepas die jd pegawai penjara ;(

owh.. mr.Z.. plz jgn wat sy mcmni..
sy tak mampu hidup tanpa awk..

tp tak bermakna sy tak boleh benci awk!!


tgk tgk ni..

same x? =(





mr.Z.
awk mungkin rasa yang sy tak penting bg awk.. tp awk amat penting bg saya..
plz.. contact me..

btw.. mate tu seakan2 same kn??

hurm.. ataupun imaginasi aku jer??

entah la..
diary :(
sy sedih ni....


:puteh_29:

No comments:

Post a Comment