Saturday, August 15, 2009

my life sux giler

dear diary,


:puteh_26:
ari ni aku boring sgt la..
xde sape2 nk call aku.. xde sape2 nk msg aku..

bowling??
mmg diorg ajak.. tp aku mls da join dak2 chatterz ni..
aku kate aku balik kg..
aku tolak peluang yg ada
*sorry, aku tak nak join mereka lagi

cukup aku jaga diri aku..

ejat tuh??
kawan jer.. tp kawan jenis makan kawan.
mls la aku jmpe die!

ina bz.. bakal nurse xpenah da dtg jenguk aku kat rumah..

baru pas masak cendawan goreng tepung..
tp takla sesedap mase aku mkn kat cameron tuh..

mis mane?? lame da tak pm die..
die pun tak call aku lagi..:(

terasa aku sorang je.. mcm takde sape2 kt dunia ni..

tv3? cerita ape jer.. pasal kaum asli ni (majalah3)
hurm.. tggu mega muve la karang..

AP bz btol.. lgsung xde call @ msg aku..
aku la kn ajer..

seriously! aku takder sape2..
aku sunyi...
aku nak kawan..utk aku bercerita..

tp takpe.. i masih ada u la diary
:puteh_11:


bilekah semua ni akan berakhir??



tlg la jwbkn diary...


:puteh_25:
isnin kembali kerja lagi..
lalalala... kerja kerja kerja..




tak happy* tak sedih*
takde feel ape2 pun

No comments:

Post a Comment