Thursday, August 20, 2009

betul kata dia

dear diary,

hari ni aku dah mula pk..
pk kan pasal aku, pasal diri aku. pasal die pegi mati dgn dia. dia takkan cari aku lagi.
come on jangan paksa diri aku untuk tunggu dia lagi

hari ni aku lewat blog sahabat karib aku
betul kata dia

semua dah besar*

boleh pk sendiri- aku spatutnya cari jalan aku sendiri. bukan habis kn masa dgn cerita2 lepas yang gila gampang dan tak best.
serius* mcm sial*
omg!

jadi diri aku yg sebenar, knp aku mesti tunggu buah yg tak mungkin gugur, dan kalau gugur pun belum tentu isinya molek. paling2 tidak mesti busuk dan berulat. mmg rugi kalau aku terpaksa makan buah yang busuk dan berulat tu.
lebih baik aku petik saja yang masih segar di pokok.
opss.. tapi bukan yang muda @ yang masih mentah untuk dimakan. sbb ia mmg tak sedap kalau nak bandingkn yang da masak ranum.

kenape aku bodoh sgT?
KNPE?

Tuhan selalu dekat dgn aku untuk aku berbicara..
tapi kenapa aku selalu menjauh dari Tuhan??

bukan ke aku akan kembali pada Tuhan juga nanti..??

aku terima dengan ikhlas apa saja yang dia buat, tapi untuk aku tewas jauh sekali.
masih banyak yg perlu aku fikir.
kerjaya aku, pelajaran aku, ayah,emak,adik2,kawan2 karib, bukan dia!

sebab dia cuma sepotong drama dlm diary hidup aku yang masih belum ketemu ending.

bagus! cuba aku..

TUHAN bantu aku bina hidup aku lagi.

No comments:

Post a Comment