Saturday, June 20, 2009

aku menangis, engkau ketawa

entri pertama aku.

mencari sesuatu yang hilang.

disebalik kebinatangan hati manusia.

masihkah terselit setangkai keikhlasan hati.

walaupun hati ini perih disakiti berkali-kali.

namun aku masih menanti.

aku cuma seorang perempuan.

yang masih terlepas dari pandangan jahat insan bergelar lelaki.

sungguh tak bertamadun aku ni.

sengaja berkata itu berkata ini tentang lelaki.

biarkan aku berkata,

selagi aku belum kenal apa itu cinta sejati.

ditindas , ditipu, dipijak berkali-kali.

masihkah ada harapan untuk aku berdiri lagi.



terima kasih...









semoga hari ini , hari esok, hari seterusnya kau akan bahagia...

1 comment:

  1. Suka baca entry pertama orang... sebab kita akan tahu sebab apa dia membuat blog... Sabar tau...

    ReplyDelete